Wednesday, April 17, 2013

Berkesan atau tidak

Assalam,
Ingat lagi tak last post aku pasal Colgate Optic White. Hari ni nak kongsikan kat korang samada berkesan atau tak pakai product ni. Kalu ikut last post aku hingga hari ni maknanya hampir tiga minggu la. Kekonon nak share selepas seminggu pakai tapi nan hado...sibuk memanjang. Korang rasa berkesan atau tak bila tengok gambar gigi aku ni. Nilai sendiri la yek...Aku rasa macam takde perubahan.

Gambar sebelum guna

Gambar selepas guna (3 Minggu)

4 comments:

  1. Juju...
    Pakar pergigian mengesyorkan.....,
    Sebaik tgk gambar gigi u tu.. Terus ingat iklan ni.....

    ReplyDelete
  2. Dah 2 bulan guna xdak perubahan jugak. .. masa iklan gigi fazura bukan main putih melepak. ... ni aku bengang ni. ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ct,
      Sama la dengan saya. Hari2 kot pakai. mcm tu je la resultnya.

      Delete
  3. Dah 2 bulan guna xdak perubahan jugak. .. masa iklan gigi fazura bukan main putih melepak. ... ni aku bengang ni. ..

    ReplyDelete