Monday, August 19, 2013

Rajinnya masak

Assalam.

Memandangkan cuti semalam jadi mood masak datang la dan tak semena-mena terhidang la hidangan minum petang. Memikirkan uzair sekolah dan mesti lapar jadi aku gagahkan jugak buat nasi goreng, panaskan rendang dan ketupat palas yang dibawa dari kampung. Selesai semua bersiap amik uzair balik sekolah. 

Tapi disebabkan tekak aku haritu teringin nak makan sate makanya singgah kejap beli sate tersedap yang aku rasa. Memang aku kalu nak makan sate mesti beli or tempah kat abang ni. Sate dia memang terbaik. Tapikan kami makan lepas maghrib so tak tau nak kata minum petang ke atau makan malam. Kalu breakfast dengan lunch orang panggil brunch tapi kalu konsep ni panggil ape yek. Kekdahnya makan malam la sebenarnya.

Ok la sebelum aku lupa nak ucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin dari kami sekeluarga untuk semua teman-teman di Blog.


2 comments:

  1. Selamat Hari Raya Juju..
    Lama sungguh menyepi
    Memang sedap ketupat palas tu.. Kena pula dgn rendang....
    Semuga lepas ni makin byk entry baru ya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akak, Insyallah kalu ada citer menarik yang boleh dikongsi.

      Delete