Monday, October 3, 2011

Hujung minggu kami

As salam,

Nak citer pasal hujung minggu kami termasuklah hujung minggu yang lepas2.
Hujung minggu lepas, saja buat makan2 untuk kawan2 dan sedara mara terdekat.Menu hari tu mak aku buat nasi ayam, aku buat spagetti meatball dgn cheesecake. Rasa seronok sangat dpt jumpa kawan2 lama yang dah lama sgt tak berjumpa. Kalu zaman sekolah dulu kitaorang selalu digelar 3 stooges atau 3 dara pingitan (begitulah rapatnya kitaorg).

Cerita hujung minggu ni plak lagi best.Memandangkan en suami outstation dari hari jumaat sampai ahad so it's time to berjimba-jimba (sekali-sekala). Aktiviti hari sabtu aku gi pre alumni kat sekolah (SMK Perimbun). Disebabkan tak la ramai sgt yang dtg tak semena-mena aku jadi setiausaha sementara alumni. Nasib la sementara. Round2 kawasan sekolah & macam2 memori yang diimbas. Habis perjumpaan terus ke kajang amik uzair & singgah opening tutti fruiti. Lokasi kedai betul2 kat belakang hospital kajang (50% tu).

Aktiviti hari ahad, asalnya nak ajak mak ayah pegi ice room tp dibatalkan sebab memasing letih. So aku n kakak decide pegi JJ je la. Kebetulan kakak aku nak beli hadiah kelab utk nurse2 yang sambutan hari lahirnya dari bulan 7-9. Mak aiii memborong aku semalam sampai 25 hadiah tau. Pegi JJ kewajipan bwk anak main2 kat situ kalu tak asyik bertanya bila nak main mainan. Ok lah layan gambar. Boring lak nanti baca panjang berjela. Layanzzzzz.


Berposing depan sekolah dengan salah seorang dara pingitan Palin


Dari kiri : Mayna, Palin, Sarah & Aku


3 wanita gebussss


Uzair Hazmi


Rasha Aleya


Uzair & Aleya


Mandor Umi Linda


Ni sebahagian daripada hadiah yang dibeli.



Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment