Friday, November 18, 2011

Gambar kartun Uzair & Aleya


Gambar Uzair & Aleya yang siap dilukis


Sama tak dengan gambar kat atas tu????

Assalam,

Sebenarnya gambar ni dah hantar hampir sebulan kat budak ni.Baru semalam aku dapat dek macam2 sebab la. Gambar ni sepatutnya gambar keluarga (aku,en suami, uzair & aleya.) tapi boleh plak gambar aku ngan en suami hilang. Dah le aku bagi kad akuan nikah. Nasib en suami tak marah. Tp budak tu janji akan cari kad tu. Sian aku.Dah le gambar time muda remaja (bajet gambar yg terhasil akan kelihatan cantik).

Ape pun aku puas hati. Gambar ni aku nak framekan. Pada kawan2 yang nak bua,t aku boleh bagi alamat & no tel budak tu. Skang kalu tak silap diorg tengah bukak meja kat Wisma Tani, Putrajaya. Kalu sesiapa berminat boleh contact nombor ni ok.

Geng Lukih - Syazwan Jaafar (016-3716005)
Shadow Art Production
No.25A, Tingkat 1, Jalan 1/42
Off Jalan Kuching, Taman City
Charge gambar hitam putih RM10 seorang & gambar colour RM20 seorang.

Published with Blogger-droid v1.7.4

2 comments:

  1. Juju...
    dah uzair dan aleya tu memang comel.. dah dilukis pun tetaplah comel...
    cantik lukisannya...

    ReplyDelete