Saturday, January 21, 2012

Telah jatuh cinta dengan.....siri 2

Assalam,
Selamat bercuti kepada semua kawan-kawan. Sana sini jalan jam gara-gara cuti panjang. Aku pun otw nak balik koyan.
Sebenarnya nak cite yang aku dah jatuh cinta kat satu makanan ni. Kalu sebelum ni aku suka betul dgn Rawa Tose so kali ni kesayangan aku yang kedua ialah Naan Keema. Mabeles...kelazatan hingga menjilat jari. Aku tak tau kalu kat mamak stall lain ade ke tidak tapi aku jumpa kat mamak seksyen 15 bangi. Sesiapa kat2 situ boleh pergi ok. Tengok je la gambar kat atas tu...terbaikkkk.
Published with Blogger-droid v1.7.4

2 comments:

  1. Juju....
    Mamak seksyen 15 yg bernama apa ya?

    ReplyDelete
  2. Akak,
    mamak tu ameer ali. berdepan ngan taman perumahan.akak boleh pergi coz dkt dengan bangi.

    ReplyDelete