Tuesday, September 18, 2012

Aktiviti bermotosikal..


Assalam,
En.suami sekarang dah start dengan aktiviti motosikalnya. Aku pun diheret bersama untuk terjebak. Aduiii....aku tak minat sangat tapi ikutkan je la. Aku ni kurang gemar sikit aktiviti panas yang boleh mengelapkan kulit.
Hari minggu lepas en suami ajak survey segala bagai aksesori kat Sentul. Sampai2 je memang tempat mat2 motor la kat situ. Cakap nak apa semua ada. Mata aku pun jd terbeliak bila tengok harga. Main dengan motor ni memang modal kena tinggi.
Ikut plan en suami lepas ni nak naik Bukit Tinggi pulak. Kebas la bontot aku nanti.Naik keta tak boleh ke bang ooiiii. Seteress akak.......


Penatnya.....



Published with Blogger-droid v1.7.4

7 comments:

  1. zaman IM bermotor dah lama ditinggalkan.

    ReplyDelete
  2. Dah merasa waktu suami baru beli motor 15tahun lepas...
    mujur dia ada adik lelaki yang sama-sama minat motor..
    akak kurang mengikut.
    sekarang dah berumur, tak larat dah nak bawak motor besar.. heheheheh selalu akak usik dia.. bahaya bermotor ni sebenarnya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akak,
      Sekarang pun ok kalu nak aktif balik. Boleh la teruskan pencarian jalan-jalan cari makan...RTK

      Delete
  3. penah naik moto zaman remaja dulu la
    skrg mmg tak..lagpun xde moto ;)

    ReplyDelete