Monday, April 4, 2011

Erti sebuah persahabatan

Salam,

Hari ni x disangka2 kwn lama time sekolah2 dulu call nak jumpa. mmg teruja sgt coz sblm ni mmg dia ader ajak jumpa tp aku selalu xder n sibuk. hari ni pun sibuk tp tak kira aku nak jumpa gak. Thanks to saravanan n palin coz sabar jer ngan kawan ko yang sorang ni.manjang sibuk.ntah aper yg disibukkan tak tau la. so disebabkan rasa bersalah coz selalu xder maka aku ajak diorg lunch kat luar n aku keluar awal lunch td.mkn2 n borak2 membawa aku kenangan 14tahun lepas.
Seronok sgt time tu. kawan2 ponteng (sila jangan tiru aksi ni) kawan sedih, gembira n mcm2 la. tapi sekarang semua dah berubah. bila masing2 dah bekerja n berkeluarga masa yang ader lebih kepada kerjaya n family. Cuma aku skang terpikir, untuk mencari kawan mmg senang sekarang tapi mencari seorang sahabat sangat susah.
Sahabat yang boleh menerima ape saja kekurangan sahabatnya tak kira disaat susah dan senang. Tapi aku tahu untuk mencari sahabat seperti itu ngak mungkin. Cuma aku selalu menyiapkan diri untuk terima aper saja kekurangan yang ader pd diri aku sekiranya aku bukanlah seorg kwn/sahabat yang disenangi. Kita boleh menjadi Best friend/Close friend tapi menjadi Trusted friend??? tepuk dada tanyalah hati kita dikategorikan dibawah.........


Juju

2 comments:

  1. oOooooooooOOO...sebab tu kua awal tadi ye....!!
    Nnt acik pun nk jumpa kawan..bulih kaotim la ye..masuk rehat lewat sikit..
    looking fwd untuk bertemu sorang kawan yang dah 25 tawon tak jumpa nih....nnt klu dia mai putrajaya, acik nk ajak dia deting...hehhe..

    ReplyDelete
  2. sapsapsui la....no prob tp...kalu udah kuar awal masuk pun kena awal la....hahahaha

    ReplyDelete