Tuesday, March 8, 2011

Gambar Kahwin

Salam,

Pernah tak korang tengok balik gambar kahwin korang? Kat office skang semenjak 2 menjak ni bercerita pasal kahwin2 memandangkan ader yang br jd raja sehari. Aku n gang teringat balik yang diantara kitaorg ader yg berhutang untuk tunjuk gambar kahwin. So mane2 yang tak tunjuk lagi kena bwk untuk tatapan......ader yang mcm isma (ex nabil raja lawak)....hehehe aku la tu. (jauh panggang dari api rasanya). ader yg mcm waheeda (bini akhil hayy). tp memang pun.kalu dah masing2 yang x pernah bermekap suddenly kena mekap so mmg cantik la.(termasuk la aku) hehehehehe.saper lagi nak puji kalu bkn diri sendiri. Dari pemerhatian aku la byk benda yg aku discover antaranya:-

a) Berat badan aku yang dulunya 45kg skang telah menjadi 68kg - hasil daripada laki aku yang tak pernah nak larang bini dia mkn yang bukan2. (laki aku jugak yg dipersalahkan)

b) Pipi yang dulu nak kata cengkung tapi x cengkung....gebu kot...(sila jangan terbluek) skang dah tembam.

c) Laki aku yang dulunya x berapa nak berisi tp skang dah mcm tong drum dah (hahahaha.... sori bang)

Kesimpulannya, bila pikir2 balik melalui zaman muda adalah sgt indah....tp melalui zaman2 kearah 3 series ni pun sangat indah plus mencabar.

No comments:

Post a Comment