Thursday, March 17, 2011

Gila kuasa

Salam,

Kenapa org yang memang dah berkuasa menjadi lebih gila kuasa????? Tidak perlu untuk gila kuasa untuk menampakkan kita yang terbaik, terbagus dan segalanya. Kena lihat pada diri dan kerja yang diamanahkan. Adakah kerja yang memang dipertanggungjawabkan kepada kita telah kita buat dengan baik sehingga kerja orang lain kita sibuk nak tahu. Sepanjang yang aku tahu kerja sendiri pun terumbang ambing sibuk nak busy2 kerja orang. Masalah kerja sendiri yang tak selesai sibuk nak selesaikan kerja orang. Inilah susahnya kalu orang atas tidak menggunakan kuasa yang ader untuk control benda2 ni semua dari berlaku. mmg pengagihan kerja perlu tapi tidak la sampai menyibuk kerja orang lain.
Setakat ni aku bersabar. Tapi kesabaran aku ada hadnya. Kalau lepas ni benda2 ni berlaku aku mmg x boleh sabar dan aku tak peduli aper orang lain nak cakap.



Juju

3 comments:

  1. sabar...sabar...bawak betenang. Lets rock..

    ReplyDelete
  2. ngan akak kena layan irama malaysia....kuikuikui

    ReplyDelete
  3. haha..ingat org *tua (sbt pelan2) cam akak ni tk leh rock ke...rockerbabeh..

    ReplyDelete