Tuesday, May 24, 2011

Alhamdullilah

 Salam,

Alhamdullilah selesai sudah urusan bagi kisah hari itu. Skang tunggu je la ditempatkan kat agensi mana. Aper2 pun aku nak ambil kesempatan ini untuk mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua warga BP,KPM sepanjang 6 tahun 5 bulan berada disana.
Jasamu dikenang & semoga aku akan berjaya ditempat baru dengan kawan baru, bos baru, staf baru. Pengalaman ditempat lama akan aku jadikan teladan dan sempadan untuk aku lebih berhati2 dengan keadaan sekeliling.Orang kata masuk kandang kambing mengembek & masuk kandang harimau mengaum.


4 comments:

  1. auuummm.....!! tahniah...jadi warga kat sana..

    ReplyDelete
  2. tq...aper2 pun kenangan bersama akak tidak akan dilupai...pasni jgn lak tak nak hiaskan blog saya dgn benda2 yg menarik k.hehehehehe

    ReplyDelete
  3. as salam,
    terjumpa link blog ni di nuffnang saya,
    pastu tekejut dan maluw2 kucen sbb nmpk blog merapu saya di bloglist awak..

    tima kasih ye sudi baca blog saya.
    hehehe (senyum sampai mata tepejam-pejam)

    ReplyDelete
  4. "..arrghh..mendalam maksud ayat-ayat terakhir tuu..setuju..setuju.." ;-)

    ReplyDelete