Monday, May 16, 2011

Impian terlaksana

Salam,

Tajuk entry mcm gempak jer......macam beli or dapat sesuatu yang best giler. Tapi mmg aku mengidam dah lama cuma nak menikmati bersama2 ngan family. Setakat nak beli ngan kawan2 bila2 boleh. Sebenarnya lama dah nak post entry ni cuma mggu lepaskan blogspot ader masalah so simpan la dulu.
Korang nak tau tak aper yang aku idam2kan????
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


Zinger Burger. Memang aku suker giler burger ni. Kalu gi KFC mesti beli.
Akhirnya impian terlaksana gak. Itupun kebetulan en suami balik kerja awal so merasalah nak makan coz mggu lepas aku puasa.


Aleya makan fries jer. Dah makan nasik kat umah wo.

Uzair makan ayam. peace no war
Last but not least hidangan en suami. Dinner plate. Macam maner la en suami boleh makan sampai 3 ketul ayam.


Dinner plate. seketul ayam telah diculik terlebih dahulu.
Terima kasih en suami sebab memenuhi impianku. 2 hari tu aku sms en suami pasal KFC jer.hahahahaha.....

No comments:

Post a Comment