Tuesday, May 10, 2011

Tinggal 10 hari lagi.....

Salam,

Hari ni aku start ganti puasa balik. Yahoooooo.....tinggal 10 hari lagi. Kalu orang lain mesti pikir banyak lagikan...kan. Aku dah berjaya ganti puasa 19 hari. Bukan sengaja tak puasa tapi kira sengaja la jugak   alKisahnya....waktu tu aku mengandungkan aleya and alahan yang sgt teruk. Aku penah citer kat sini dulu. 29 hari tu aku tuang puasa.
Sebelum orang tanya kenapa 29 hari bukan 30 hari. Yang satu hari tu aku sempat puasa tapi tak bukak2 sampai lepas berbukak sebab keinginan yang melampau kat makanan zero. Tapi bagusnya aku time puasa tak muntah cuma aku lembik sebab tak berselera. Malam tu gak admitted hosp. Kisahnya aku berpuasa sehari di bulan ramadan.
Lepas bersalinkan aleya, tekad aku nak bagi full breastfeed tapi bertahan 10 bulan jer. (alasan aku tak ganti puasa tahun lepas...bkn disengajakan. niat baik untuk anak).
Alhamdullilah ader kekuatan sikit2 aku ganti. Skang tinggal 10 hari lagi.......

Nota kaki : Cam best jer time anak menyusu badan. Hangat dalam pelukan ....tu belum lagi dia main sondol2 time nak susu esp time tido....hahahahaha. Best memories ever.........Aper lagi juju merancanglah dari sekarang kalu nak rasa moment tu balik.............

No comments:

Post a Comment