Monday, May 9, 2011

Cherating - Part 2

Salam,

Sambungan drpd citer cherating part 1.takder citer sangat pun cuma aku nak upload gambar mkn2 jer.Itupun tak banyak sangat memandangkan seperti yg aku citer en suami aku dah mula syak.(berdosa ker tak bagitau en suami).

Dinner kat restoran intan. Tempat ni mmg disuggest oleh pahang tourism. makanan mmg mabeles tp tempat nak pegi sana yang susah skit.

breakfast kat hotel


lunch kat hotel jer

antara dessert kat hotel. pada aku rasa ader kureng skit.

lauk budak uzair

lauk budak aleya

antara dessert waktu bbq dinner. hidangan utama tak ambil coz waktu ni aleya dah start meragam.

Dessert yang aku amik waktu bbq dinner. tak sempat nak habiskan coz terpaksa balik bilik. Kenapa????

Antara makanan yang ditapau oleh en suami waktu bbq dinner. sebelum tu aku dah melantak sepinggan sotong n kambing bakar. Waktu tu terpaksa balik bilik coz aleya tak sedap perut.Rupa-rupanya cirit birit.
 The end story mory of cherating.........

No comments:

Post a Comment