Friday, May 20, 2011

Bila kemalasan melanda

Salam,

Semenjak 2 menjak ni tahap kemalasan sangat tinggi. Semuanya malas dari hal2 office sampai la hal2 rumah. Pasal office takyah citer la. Semenjak dah nak bertukar ni kejer aku dah tak banyak cuma kerja rutin ajer la nak kena buat. Hapdet itu ini jer. Bila dah biasa kerja berlambak suddenly takde kerja aku rasa cam useless. So secara tak langsung mengajar aku menjadi orang malas.
Bila kat umah lepas maghrib mata ni mcm dah tau2 jer nak cari tilam & bantal. Makanya dengan anak2 aku angkut masuk bilik. kadang2 tu aku yang tido dulu, diorg tak tau la bila pengsannya. Kalu nak terjaga pun time en suami balik. Dia mesti kejut untuk tanya samada dah solat ke belum & tanya anak2 dah makan ke belum. (soalan yang sama aku akan dgr tiap2 hari)
Aku rasa stamina aku dah tak sekuat dulu. Bukan semata2 disebabkan faktor usia w/pun aku bakal menjejakkan diri ke dunia 3 series. (25hb ni yer.jgn lupa hadiah) Ader cadangan ker nak buat aper untuk kuatkan stamina balik. Tak best rasanya bila kemalasan melanda diri.........

ihsan dr google.Aku pun tak tau binatang aper ni.

No comments:

Post a Comment